fredag den 2. marts 2012

Tabu?!

Den store franske modeskaber Coco Chanel var den første, der for cirka 34 år siden sendte super brune modeller på catwalken, og siden da er det prestige, der tidligere var forbundet ved at være bleg, helt forsvundet.

Selvom jeg ikke mener, at det super brune look, er lige moderne nu, som det var for bare nogle år siden, synes jeg alligevel en flot glød, kan pifte et hvert outfit op! Desuden er det svært at ændre indstillingen hos folk, når det først har været in, at være brun. Jeg har selv været stor bruger af solarie, men de seneste år, har fornuften taget mere over, og jeg besøger nu sjældent solarier. Jeg er også helt sikkert på, at alle kampagnerne har gjort et indtryk på mig, og så det, at jeg er begyndt at tænke mere på min fremtid, end jeg tidligere gjorde. Sundheden er kommer i fokus. Folk er begyndt at passe godt på sin krop, det er at investere i sin fremtid. Jeg er ikke interesseret at sidde med ødelagt hud og rynker når jeg fylder 30!

Når man ikke er interesseret i at ødelægge sin hud med solarie, ja, hvad gør man så? ..
Så bruger man selvbruner! Jeg ved, at dette ikke er noget folk råber højt om, det er lidt et tabu emne, og det synes jeg er synd. Jeg er sikker på, at det er medierne og linselus såsom Gustav og Sidney Lee, der er med til at skabe de forestillinger folk har om selvbruner, "tan in a can". Når man nævner selvbruner, tænk folk med det samme på orange hud, striber og lugten. Men sådan er det altså ikke altid!

Jeg spurgte min veninde hvordan hun altid kunne holde sådan en flot glød, og hun fortalte, at det var selvbruner. Jeg blev meget overrasket, da jeg var sikker på, det var solarie. Jeg var selv rigtig skeptisk i starten, men besluttede at give det et forsøg.

Vidunderet er fra L'oreal og hedder Sublime Bronze. Jeg købte det på tilbud i Matas til 80kr, så det er altså heller ikke økonomien, som bliver en undskyldning for, ikke at skifte solariet ud!

Det er både til krop & ansigt. Det tørrer hurtigt, er nemt at smøre ud, og det bedste af det hele.. det lugter ikke.
Resultatet ses efter et par timer, og jeg er virkelig blevet positivt overrasket og kan kun anbefale det til ALLE! Du får en super flot glød, og jeg har fået virkelig mange komplimenter for hvor flot brun jeg var blevet, og om jeg havde taget meget sol. :-) Og ja, jeg har lavet et par bommerter med streger. Men med en god skrubbecreme er det easy peasy, at fjerne det igen. Desuden.. øvelse gør mester! 


Jeg har ikke taget solarie i 2 måneder, hvertfald! Jeg bruger det dog kun på arme, bryst og i hovedet nu. Jeg render alligevel med lange bukser, og hey! Nu er det jo snart sommer og tid til den rigtige sol.

Jeg håber virkelig jeg har givet folk mod på at prøve det, for det er virkelig fantastisk. :-)

Jeg ser lidt crazy ud på billedet... Men billedet jeg har postet er uden solarie i 2 måneder!!! (you go girl) og min kulør på armene, brystet mm. er udelukkende selbrunerens skyld!


Nyd fredagen, og god weekend.

MiaMai

Ingen kommentarer:

Send en kommentar