torsdag den 15. marts 2012

One of those days...





Kender i det, når man allerede fra morgenstunden vågner og er stresset fordi man har tusind ting man skal nå i dag? I så fald...
Ved i hvordan min dag i dag har været!
Føler jeg har løbet rundt hele dagen, og det er jeg langt fra færdig med på trods af, at klokken er 18.11. Til gengæld kan jeg gå i seng med god samvittighed. :-)

For en uges tid siden købte jeg disse øreringe fra Top Shop til 99kr (til højre). Er vild med fjerøreringe, især til fest, fordi de er mere iøjnefaldende.



Videre på min shoppingtur tog jeg lige et smut i Gina Tricot, hvor de til min store overraskelse, havde samme øreringe, bare 20kr billigere og under navnet Gina Tricot. Jeg har længe undret mig over, hvordan 2 forskellige butikker kan sælge den samme vare, under 2 forskellige navne, med 2 forskellige priser. Der var virkelig ingen forskel! Det er mig stadig en gåde, men fine er de ligemeget hvad. De sorte øreringe er mine venindes jeg har lånt, de er fra Pieces.

Jeg tror jeg vil have dem på til festen på lørdag, til en enkel sort kjole. :-)

Håber i har haft en mere afslappet torsdag.

♥ MiaMai


Er forresten rundet over 2000 visninger, og vil bare sige tak, til alle dem som er så søde at læse med <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar