tirsdag den 27. marts 2012

Love sundays, hate mondays...okay tuesdays!

Undskyld for ikke at blogge igår, men havde simpelthen ikke tid. Alle mine mandage er altid så hektiske, og er igang med at "rydde op i mit liv" ved, at klare en masse hængepartier som længe har ligget i mit baghoved og stresset mig. Det er ikke store ting, men bare en hel masse småting, som pludselig er blevet til en stor klump! Så jeg tager lidt dag for dag.. :-)

Sidder nu og er kommet hjem fra to timers træning, og har den ondeste hovedpine - men nu måtte der bare komme et indlæg!

I dag har det jo igen været fantastisk vejr, så jeg fik lov til at lufte min, ikke nye, pelsjakke som har en fantastisk historie....

Hjemme på Falster har vi en udklædningskasse, som jeg har været meegeet glad for da jeg var barn. Jeg skulle i forbindelse med en udklædningsfest, tror jeg det var, finde noget gøgl i kassen og faldt pludselig over en pelsjakke som jeg helt havde glemt, jeg engang havde fået af min farmor. Den er vildt gammel, men stadig i rigtig fin stand, og så er det faktisk ægte kanin. Det sjove er, at den er fra h&m, og har et totalt retro h&m mærke i nakken. :-D Der var lidt skindlapper som havde løsnet sig, men den fiksede jeg hurtigt med noget skind-lim fra Panduro Hobby (54kr). Jeg følte mig som en million da jeg spadserede gennem gaden i min fine pelsjakke, og så elsker jeg, at den har en historie og minder mig om min farmor.





Ved forresten ikke helt hvad der er sket med vinklen på min arm på billede 1 :-P  Men.... Her er lidt billeder af den.. :-) Tror faktisk aldrig selv jeg kunne finde på, at købe den fra ny, da jeg ikke er sådan heeelt vild med at støtte handlen med rigtig pels.

Har i også nydt vejret i dag?

MiaMai

1 kommentar:

  1. Wow! Hvor er den flot! Glæder mig meget til at se den!!

    SvarSlet