lørdag den 3. marts 2012

Så rundede jeg 800 visninger og lidt til..

Wihuuu.. Så rundede jeg 800 visninger igår, på de ellers kun 9 dage jeg har haft min blog. Synes virkelig det er en fantastisk start, og de fleste har virkelig været søde til, at give mig positive tilbagemeldinger, tusind tak. (konstruktiv kritik modtages også med kyshånd)

Det er alligevel lidt af en udfordring, at have en blog. Jeg overvejer hele tiden, hvor meget jeg ligger ud af sig selv og mit privatliv, samt, at det skal være interessant for jer at læse. Det kan godt blive urelevant i længden kun, at høre om min morgenmad og fester (så spændende er mit liv alligevel heller ikke!;) .. Der skal også være noget til jer dejlige mennesker! :-)

Fik super meget positivitet tilbage for mit indlæg igår! Virkelig fedt, tak. Havde endda et par stykker som skrev og spurgte til anvendelse, fordi de allerede havde været forbi Matas for at købe den.

Jeg havde fødselsdag d. 11 februar, og det fejrer jeg første gang hjemme i min lille lejlighed på lørdag, med mine nye og kære veninder som jeg har fået i Odense. Derfor var jeg lige et smut forbi Asos igår, fordi jeg havde fået mail om, at de havde 20% på udvalgte varer. Jeg endte med at købe denne....

ASOS Skater Dress With Flower Applique

Den var sat 100kr ned, og jeg kunne ikke stå for den smukke ryg. Den var også i hvid, hvor den virkelig var smuk! Men eftersom, at jeg ikke kender til noget værre end pletter, så besluttede jeg, at hvid ikke var det optimale køb, og tog den sikre vinder.. sort. Jeg frygter lidt at stropperne kan blive til besvær ved, at falde ned. Men sker det, kan det nok fikses ved, at sy en snor i.

Ha' en fantastisk lørdag, med fantastisk vejr!

♥ MiaMai

2 kommentarer:

  1. GLÆDER mig sådan til at fejre dig lørdag skat!

    Håber du har det dejligt på falster :)


    http://camillasoee.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde skat <3
      Som du kan læse i mit indlæg, har jeg haft en fantastisk weekend. ^

      Slet