lørdag den 10. marts 2012

Har gået byen tynd i mine nye glimmer sneakers!

Lidt af dagens, og mine nye sneakers som jeg har gået byen rundt med i jagten på et outfit til min fødselsdag i aften. Og det lykkedes...

Har besluttet at sende Asos kjolen retur, og i stedet blev det til.
Sort Vila kjole med dyb ryg (Købt i Magasin)
Guld, lidt statement halskæde fra Accesorize
Øreringe fra Erbs & Bjerke (købt i Paddington)

Poster billeder af det hele i morgen.. Men nu.... Dagens!!




Har også helt glemt at fortælle at jeg har fået en fantastisk fødselsdagsgave af min veninde Sandra. Running Sushi, og i biografen efter og se Titanic, den 2 weekend i april. Glæder mig heeelt vildt - det er første gang jeg skal se den film.

Men jeg må smutte igen, vi har en masse vi skal ordne inden alle mine dejlige piger kommer.
Og Sandra.... Tak for alt hjælpen <3

 ♥ MiaMai

1 kommentar: