søndag den 4. marts 2012

Tak Falster, fordi du er som du er!

Jeg har ikke lige fået skrevet det på bloggen, men har tilbragt hele min weekend på Falster, som er der, hvor jeg er født og vokset op.

Vi har ingen fancy caféer, smarte diskoteker eller et kæmpe strøg (og da slet ikke om søndagen) Men så har Falster så meget andet.. Stemning, hygge, smil, og det, at alle kender alle og bekymrer sig om hinanden. Når der bliver for meget vasketøj, for mange fester og lektier, er Falster mit pusterum. Ude godt, hjemme bedst! Og selvom jeg også ser Odense som mit hjem, er Falster et tilflugtssted fra alt det, der hører med til at blive voksen. Har i det også sådan, at I nogengange bare gerne vil være barn, uden pligter?

Jeg har købt en ny quiltet vest i dag til kun 100kr, poster den nok i løbet af ugen. Den var sat 200kr ned, og jeg glæder mig til, at bruge den i de lidt lunere sensommer aftener med et stort tørklæde til. :-)

Jeg har faktisk en lille overraskelse af et indlæg i ærmet til jer i morgen, jeg glæder mig VILDT meget til at lave det, men det vil nok komme senere på dagen, da det skal være 100% i orden. Jeg har gjort lidt ekstra for dette indlæg.. Men det kan i alt sammen læse jer til i morgen - jeg glæder mig!

Nu er der ikke så meget andet for mig end, at sige godnat. Jeg skal med toget fra Falster i morgen kl.08.10, så må hellere få lidt søvn. Og hov ja, jeg har nu rundet over 1000 visninger på min blog. Det er ret flot klaret synes jeg selv - tak. <3

Jeg håber i alle har haft en fantastisk weekend. Sov godt!


♥ MiaMai

Ingen kommentarer:

Send en kommentar