fredag den 9. marts 2012

S to the hoe's ... ;-)





Det bliver nok lidt sløjt med bloggen de næste par dage, da min veninde Sandra kom igår aftes (heeelt fra København) og skal være her til søndag. Derfor er min weekend stop fyldt, med en masse dejlige mennesker og begivenheder. :-)
I aften skal vi holde Disney marathon, hvor jeg har ønsket, at vi skal se Pocahontas og Sandra ønskede at se Den lille havfrue. Glæder mig til at gense disse fantastiske Disney klassikere, som altid skaber en dejlig good-feeling.

Jeg har forresten modtaget min kjole fra Asos, og har sådan lidt blandede følelser omkring den, så ved ikke helt om jeg sender den retur, hvilket gør.... Jeg er på bar bund mht. mit tøj, til min fødselsdag på lørdag. DÅRH, virkelig typisk! Så tager en kigger i byen i dag, fordi jeg alligevel skal hente de her.......


Nyeste skud fra Bianco, og det var kærlighed ved første blik!  Fik lagt dem til side til i dag, og jeg glæder mig virkelig til, at hente dem.



Har længe været forelsket i disse vildt flotte sneakers fra Miu Miu, som selvfølgelig ikke er til, at betale (for en på s.u.) og dem fra Bianco er nok det tætteste jeg kommer^! Desuden koster de smukke sko fra Bianco kun 299kr, hvilket jeg synes er en meget fair pris. Min mening var egentlig, at købe et par bordeaux Converse, men jeg tænker.... At dem kan jeg altid købe... Og det kan jeg ikke med dem fra Bianco, da de sikkert bliver revet væk. De var liige kommet i butikkerne igår. Hvad synes i om mine nye sko?



Argh, kan ikke finde ud af om jeg også skal købe Conversne med alligevel.. Dilemma!

Ha' en dejlige weekend!

♥ MiaMai


6 kommentarer:

  1. Jeg elsker dine nye sko! <3

    SvarSlet
  2. Helt nye converse kan anskaffes til bilige penge på ebay. Btw så kan LOCs nye album hentes helt gratis på loc.nu fra den 23. marts og fem uger frem, som gestus til hans fans og fordi han har fået eget pladeselskab (just like Jay-Z).

    Go weekend / Peace

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for link Frans, meget nyttigt! Vil jeg helt sikkert poste på bloggen en af dagene, så alle kan få glæde af hans fede album.
      God weekend til dig også:-)

      Slet
  3. Lækre sko!

    Glæder mig sådan til at fejre dig i morgen <3



    http://camillasoee.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Glæder mig også meget til i aften, det bliver stort <3

    SvarSlet