onsdag den 29. februar 2012

Onsdag med smil på!

Solbrillerne på, smil på læben og dejligt vejr! Sikke en dejlig onsdag ..
Havde (for en gangs skyld) en overskudsmorgen:-)
Vidste de havde lovet 12-14 grader i dag, så havde endelig chancen for, at bruge min dejlige Nike dunvest. Nå, men tog lige lidt billeder i morges - havde jo massere af tid - og vi er ude i, det rå vs. det lidt søde.
...Ville have haft en par super fine, lidt højhælede, støvler på til. Men mine knæ, lår og læg, tillod det ikke, efter træningen igår!


 Mobilhanger; Pieces, tunika; Second female


  Lædervest; Only, Cardigan under; Tiger Of Sweden
Jeans; Vero Moda, Sko; Zara

Min tanke var, at blande det rå (lædervest, mobilhanger med nitter, laksko) med det lidt søde (hestehale, perleøreringe, og tunika med flæser) og synes det lykkedes godt. Hvad synes i? :-)

Synes forresten, I skal huske, at kigge forbi bloggen i morgen. Jeg tager et emne op som måske er lidt et tabu, MEN, samtidig deler ud af et guldkorn, som jeg ikke synes i skal gå glip af!

Ha' en dejlig dag med solskin, godt humør og smil på. 

MiaMai


3 kommentarer: