fredag den 24. februar 2012

Shoe love ..

Har fået en svaghed for orange og rød, og det ses i den grad, på mit tøj for tiden.

I onsdags købte jeg disse fantastiske sko fra h&m, som jeg liiiige ville dele med jer.
De er super behagelige at gå i, og selvom de ser en smule høje ud, så er ens fod faktisk helt straight i skoen.
Jeg glæder mig til, at have dem på til min venindes indflytterfest på lørdag, til min nye sorte kjole med en lidt dyb ryg, orange neglelak og røde læber!
Vi bliver 30 mennesker i en lille lejlighed, de fleste er norske, og selvom der bliver crowded, er det jo det der skaber den fede stemning. Jeg glæder mig :-)

Jeg skal nok dele billeder af hele outfittet, på min tømmermænds søndag. Men indtil da..... SHOE LOVE!

Skoene fåes også i sort og beige, til den nette sum af 199.-
Kan også købes på deres webshop;http://www.hm.com/dk/product/92225?article=92225-B

Er helt vild med farven, kan i lide dem???

Ha' en dejlig weekend

♥ MiaMai

1 kommentar:

  1. I love them! De er fede <3

    Camilla.

    http://camillasoee.blogspot.com/

    SvarSlet