mandag den 2. april 2012

Sorry for not blogging!

Men har simpelthen været fyldt op med alt! 


Selvom jeg i princippet har en masse ting på hjertet, har jeg lovet mig selv højt og helligt ikke, at dele følelser og for mange tanker på bloggen da den er offentlig, og jeg synes man skal overveje hvordan man udstiller sig selv! Dog vil jeg gerne fortælle jer lidt om mine sidste 4 dage, som har været dejlige og med en masse oplevelser. :-)

Jeg har haft 4 veninder på besøg heeleee weekenden.. Det har bare stået på fest, hygge og massere af snak. I lørdags var vi til Lukas Graham koncert, som jeg havde glædet mig til længe. Koncerten var over alt forventning, han synger fantastisk og formår at skabe den fedeste stemning! Jeg var også så heldig, at få hans CD af mine dejlige piger, sidder faktisk og hører den nu <3 .. I dagens anledning havde jeg købt en hat, som jeg længe har kigget på.

 Jeg havde den på med løst page med midterskilning, rød læbestift, army farvet oversize top uden ærmer (også ny, poster billede senere) læder look-alike jeans og mine lak støvler fra Zara. Ret vellykket synes jeg selv, har desværre intet billede..

Inspirationen kom fra...


Btw. hendes solbriller står HØJT på ønskelisten, men desværre vides det ikke hvor de er fra! :-/ Hvis nogen støder ind i et lignende par, så giv mig gerne et prej - så er i søde :-)

Har jeg forresten fortalt jer at jeg for læængst har rundet over 3000 sidevisninger?


MiaMai

2 kommentarer:

  1. Du kan få nogle der ligner rigtig meget hos American Apparel :-)

    SvarSlet