tirsdag den 3. april 2012

Chug-a-lug!

Har lige set Klovn The Movie med O, havde helt glemt hvor sjov og virkelig pinlig den er! :-)

I dag har jeg gjort påskerent i heeleeee lejligheden, og det var sidste punkt på listen "ryd-op-i-dit-liv" en kæmpe lettelse, og hvor det føles dejligt. Så er jeg klar til en masse dage hos min familie på Falster.

Jeg fandt et ret coolt billede på nettet for leden...


Det er super nemt at lave mønstret som på billedet. Der er bare anvendt tape til at lave det 'skarpe' mønster. Tror jeg vil prøve det selv en af dagene i påsken, hvor jeg har god tid! :-)

Ha' en skøn aften..

MiaMai

2 kommentarer:

  1. Hvor er den matte neglelak fra?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ved ikke præcist hvor liiige denne neglelak er fra. Men min veninde har lige købt en helt magen til i h&m til 29kr, og ved at Gosh også har haft lavet den, så du kan helt sikkert finde den i din nærmeste Matas, men ellers tjek h&m først! :-) Du skal bare spørge efter black matte.

      MiaMai

      Slet