lørdag den 21. april 2012

Cause you have a bad day!

Igår var viiiirkelig en off day!
En af de dage hvor alt det dårlige som der skulle have været, på min ellers gode uge, samler sig på en dag,  rotter sig sammen, og bare virkelig prøver på, at få dig ned med nakken.

Det regnede på vej i skole (irriterende) så sad man der i klassen med vådt hår og tøj. Så blev jeg brændt af, af en random girl som skulle have købt en trøje af mig. Det resulterede i, jeg stod og gloede i 25 min. kom for sent til min fest, og stressede rundt. Dårlig hår dag, og en masse andet... Som jeg ikke gider kede jer med. Og nåeh ja, så ser min halskæde sådan ud...


Jeg nåede at have glæde af den i cirka 10 min.
Da jeg ankom til forfest1, tog mit tørklæde af, så den sådan ud. Så ingen nåede at se vidunderet. (Og thank god, for at jeg har gemt bon'en)
Læste lige at Fierce og Fattigs halskæde (se tidligere oplæg) også er gået i stykker, så den kan åbenbart ikke anbefales.

Lige nu sidder jeg på sofaen i min lejlighed, og her ligner.....................lort!

:-)

MiaMai

1 kommentar:

  1. Øv - kender de dage!
    Men halskæden har jeg faktisk ledt efter. hvor er den fra?

    SvarSlet